Вступ
Навчання предмету «Інформатика» для 5–9
класів спрямовано на реалізацію мети і завдань інформаційно-технологічного
компоненту освітньої галузі «Технології», визначених у Державному стандарті базової і повної загальної
середньої освіти, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 1392
від 23 листопада 2011 р.
В основу навчального курсу покладено розвивально-компетентнісний підхід,
що передбачає розвиток мисленнєвих навичок і формування предметних і ключових
компетентностей.
До
складу навчальної програми включено:
·
пояснювальну записку, в якій визначено мету та завдання
навчання інформатики, охарактеризовано ключові й предметні компетентності і
розвивальний компонент курсу «Інформатика, 5–9 класи загальноосвітніх
навчальних закладів», подано структуру навчальної програми й розподіл
навчальних годин на вивчення її розділів;
·
зміст навчального матеріалу та вимоги до рівня навчальних
досягнень учнів;
·
додаток із орієнтовним переліком базових компонентів
компетентнісних задач до всіх тем курсу.
Немає коментарів:
Дописати коментар